28 Mayıs 2013 Salı

Afyon Çay Suldandağı

Ellerim yandıgı için ufak bir kasabaya girdim.  Afyon, çay

27 Mayıs 2013 Dün, 09:06:26





27 Mayıs 2013 Dün, 11:08:46
Amcam sağolsun davet etti. 1 tabağı bitirince bi tane daha , onuda bitirince…
Burası Sultandağı. Kirazları  yurt dışına satılıyormuş. Kilosu 10 tl dedi. Türkiyede çok azı kalıyormuş. 
Tabi onların çıkmasına 15-20 gün var. Maalesef onlardan yiyemedim.



SULTANDAĞI

27 Mayıs 2013 Dün, 12:20:04
Muzaffer amcanın da kiraz bahçesi var. Oraya dinlenme tesisi kuruyor. 5-6 ayda biter dedi. 
İşçiye ihtiyacı varmış 5-6 ay orada çalışmamı istedi ama yol beni bekler. Kabul etmedim.  
Orada biraz uzun kaldım . aslında o gün orada çadır kurmamı söylediler.  
Keşke kabul etseydim. Sonuçta makine değiliz , dinlenmeye de ihtiyacımız var.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder