28 Mayıs 2013 Salı

Kula Geceleme

25 Mayıs 2013 Cumartesi, 19:48:30
Kula çıkışı ilk geceleme  yerim.  İstasyonun hemen yanı polis binası var. 
Bundan daha emniyetli bi yer olabilirmi..
İzmir'in yaz gecelerinde uyumak için kapıyı pencereyi açarız. Buda yetmezse klimalardan önce evin içinde serin bi yer arardık. Rakımı 1000 olan bu yer  kutup bölgesi gibiydi. Soğuğun  verdiği acı yüzünden sabaha kadar 1 sn bile uyuyamadım.  O gece benim için çok uzun geçti. Esintiyi bile geçiren adi bir çadır. Uyku tulumu yoktu o an.
Ertesi gün kipadan 50 tl ye bitane aldım. Tesco marka. 







SABAH VE UYKUSUZUM
26 Mayıs 2013 Pazar, 05:44:36



Sabah oldu uykusuzda olsak yola koyulmanın zamanı.

26 Mayıs 2013 Pazar, 06:28:52

GEDİZ

26 Mayıs 2013 Pazar, 06:38:04

26 Mayıs 2013 Pazar, 06:47:16

???????????????????


26 Mayıs 2013 Pazar, 08:14:42

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder